060510

Amanda är less på att inte vara trött idag. jag borde vara trött, jag vill vara trött, jag behöver verkligen sova. Vill sova för att jag vill att det ska bli fredag och jag ska få åka till söderhamn och träffa härliga Underbar människor! Jag har en känsla av att den här helgen verkligen kommer bli underbar! Och den kommer bli GALEN, den kan inte bli annat när jag och Frida är i farten så.
Hur som helst så kommer jag kanske blogga i helgen, det beror på om det finns något internet på hotellet och om det finns tid till det alltså. Men jag tror i ärlighetensnamn inte att det kommer göra det. Men ni lär ju märka om det kommer upp något blogginlägg eller inte. Annars lovar jag att jag bloggar och lägger in blider efter helgen. och påtal om det så undrar jag vars min kamera är, jag borde kanske leta den nu egentligen istället för att göra det imorgon bitti?

Och nu ska jag stänga av datorn, skriver imorgon. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback