060510

Sitter i skolan och har nyss käkat lunch, eller ja jag käkade fil rättare sagt och om man kan kalla det lunch vet jag inte. Sitter och väntar på att lektionen ska börja och jag taggar verkligen inte. Känner inte alls för att att ha muntilga nationella i engelska idag, helst skulle jag egentligen bara skita i det, fast jag vet ju att jag inte kommer  kunna skippa det så det är ju egentligen lika bra att göra bort det nu på en gång faktiskt.

Har i alla fall sjukligt ont i huvudet, och det kom nu, det var lite onödigt tycker jag. Jag taggar Söderhamn imorgon, grymt mycket, lite synd bara att Kim inte kan komma. Men det är sånna tider nu när alla är sjuka, den tid då man kanske helst vill vara frisk, så sånt är livet.
Jaja, jag ska avrunda nu. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback