110510

Sorry för dålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag verkligen inte haft ork eller lust att blogga. Eller lust har jag kanske haft, men jag har verkligen inte haft någon som helst ork. Jag är inte särskilt pigg, det känns som om jag har världens förkylning i kroppen som nästan har brutit ut, väntar bara på att den ska göra det. Men jag ska inte klaga, för det är fantastiskt bra ändå. Det är faktiskt helt underbart bra om jag ska vara helt ärlig. -
Helgen i Söderhamn var verkligen fantastisk, och jag har tänkt blogga om den senare idag/ikväll för just nu orkar jag bara lägga energi på skolan och skolarbetet innan jag ska åka mot stan om cirka en och en halv timme. Och jag vill egentligen bara åka hem nu. Orker räcker inte så väldigt långt faktiskt. MEn jag bloggar som sagt mer om helgen senare. Tills dess får ni ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback