140510

FÖRLÅT för bad update igen... men jag har varit halv krasslig och inte orkat engagera mig i att blogga. och nu har det snart gått 4 dagar sedan vi kom hem, det har gått 4 dagar rättare sagt, snart 5 så nu LOVAR, lovar jag att ni får ett inlägg om helgen som var idag. jag vet inte när men detr kommer att publiceras ett inlägg om helgen som var idag fredag, bara så ni vet! Ni kommer få bilder också =D

Hur som helst är jag glad över att Kristina och Malin kommer hit nästa helg, och förhoppningsvis även någon annan från Horn. Jag tror den helgen kan bli awesome om jag ska vara ärlig. Kul att ni kommer, men det vet ni redan att jag tycker så jag påpekar det bara så att alla andra också ska veta det ;)
Men nu ska jag faktiskt sova. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback