180510

Hoho nu är jag här... igen. efter några dagars uppehåll så bestämde jag mig för att öhrm äntligen blogga? Dock inte om helgen i söderhamn Pg a sjuklig trött het och för att jag faktiskt ska lägga mig och sova nu. Jag sitter endast och blogga för att få tiden att gå medans jag väntar på att jag ska kunna göra mig i ordning och få sova.
Den otroliga tröttheten har slagit till. Men jag har faktiskt varit duktigt ikväll och skrivit lite på en restuppgift i Engelskan, dock kom jag inte så särskilt långt, men det är i alla fall en början kanske.
Imorgon ska jag direkt när jag kommer till skolan skriva om förra helgen i Söderhamn, bara en och en halv vecka försent, men bättre sent än aldrig är det inte så?
Det är i alla fall vad jag tycker.

Sedan ska jag komma ihåg att packa ner Sofies bok så att hon får tillbaka den imorgon, hon har ju bara väntat ett litet tag på den. så det är bäst att hon får tillbaka den nu kanske.
Så jag får se till att komma ihåg den. Sedan kanske det blir att cykla till skolan om det är fin väder så...
Men nu ska jag avsluta. kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback