150510 DreamHack!

Godnatt, känns ganska dumt att börja ett blogginlägg med godnatt, men det är ju faktiskt natt just nu så vad ska jag säga då.
Min dag(alltså fredag) var verkligen hur awesome som helst. Skulle in till Umeå och träffa Emmeli, men det gick inte riktigt som planerat, eftersom bussen aldrig kom. Så då ändrade jag mina planer och hoppade på en buss till skellefteå istället. Sebbe och Nicole mötte mig på busstationen för att sedan gå mot mässan/DreamHack. Blev uppmött av Sara och sedan var det faktiskt bara att sätta igång med att Värva. och jag måste säga att det gick faktiskt väldigt bra där i börja, sedan blev det faktiskt bara segare och segare och det kändes lite som om man värvat alla man kunde värva. Men jag värvade i alla fall 5 personer, och jag är grymt nöjd med min insats för dagen. värvade i cirka 5 timmar, och jag kan lova att mitt huvud inte mådde på topp sen, och inte jag heller för den delen.
Och innan jag skulle åka kom världens bästa Sara tillbaka efter att hon ätit och hade köpt en Brämhults Smoothie åt mig, blev rätt lycklig! Den var välbehövlig. Tack Sara<3
Sedan bar det av hemmåt och nu är jag här, och har varit det. Sitter och pratar med Kristina på Msn, vilket inte är något ovanligt, ja att vi pratar med varandra alltså. Det hade varit mer förvånade om vi inte gjorde det kanske eller vad säger du?

Jag ska strax logga ur och änlitgen sova, och ta mig en rejäl sovmorgon också, en välbehövlig sovmorgon för den delen också. Och eftersom det inte riktigt gick som planerat med inlägget om förra helgen, som jag lovat er så får ni det senare idag, ska skriva det direkt när jag är klar/ har vaknat imorgon, men nu skriker sängen på mig...

Julia från drogfritt.nu och jag då! på Dreamhack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback