200510

Jag känner att jag för det första inte är så bra på att hålla löftet om att blogga om helgen i söderhamn... Som var för 2 veckor sedan nu, det är liksom jag i ett nötskal alltså. MEn jag har och har verkligen haft alldeles för mycket att göra för att ens orka engagera mig i att blogga om det faktiskt. Och jag har faktiskt haft för mycket att göra för att blogga överhuvudtaget om jag ska vara ärlig.
Just nu ligger jag i soffan.lyssnar på musik, pratar med Kristina och pluggar. Men ska alldeles strax gå och lägga mig faktiskt, jag känner att det inte riktigt är rätt tidpunkt att plugga när mina ögonlock förövrigt faller igen snart. vilket jag ogillar starkt faktiskt. För jag vill verkligen plugga alltså.
Men det är dags för mig att stänga av datorn. så ja godnatt då. Kramen<3

Förövrig är Maj snart slut -.-'

saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback