240510

Måndag = skola, och det känsn  faktiskt inte alls särskilt roligt om jag ska vara ärlig. Helgen var faktiskt för bra för att jag ska vilja gå till skolan. Tycker vi spolar tillbaka tiden till lördag morgon kockan 06:00 så jag får lite mer tid att umgås med Hornarna, för helgen med er var verkligen awesome. Även om den blev väldigt, väldigt lång så var det faktiskt värt de till 100% ändå.

Helgen började i lördagsmorgon, när jag gick upp 05:39 för att vara ganska exakt faktiskt och gjorde mig i ordning och pallrade mig ner till stan. Kom till busstationen ganska exakt klockan 6 och samtidigt som jag ska låsa min cykel så kommer Malin och Kristinas buss in. Det kallar jag timing faktiskt.
Och ja, vad gör man då i umeå klockan 6 en lördagsmorgon? Ja vi satt först på busstationen till klockan 7 för jag trodde att McDonalds öppnade då, och vi vandrade dit. Sedan visade det sig att dom inte alls öppnade 7 utan 8 så vi fick sitta på en parkbänk och fördriva tid. Malin som var väldigt trött(konstigt?) la sig ner på bänken och ni tror inte att det är en polis som kommer och kör förbi just då? Jo, och jag kan säga att han som körde bilen kollade väldigt mycket på oss.
Hur som helst så satt vi på McDonalds ganska länge innan vi vandrade till lokalen där jag och Kristina förövrigt somnade. Och ja, vad gjorde vi sen? Vi typ kollade på minibussar och gjorde uträkningar innan vi kollade på den väldigt roliga invigningen *host*. Och sen så gick vi väl på stan, hade trevligt och lyssnade på Cumulus innan vi gick och mötte Vivi och skulle gå och käka. Jag föreslog tre kronor och Vivi säger "tre kronor låter ganska billigt för en pizza, jag är beredd att betala enda upp till 80 kr" Det blev hur som helst tre kronor och det var väldigt gott måste jag säga. Vi hade väldigt trevlig och vi pratade om att Malin haft ont i magen i 3 år, och Vivi frågade vad dom gjort efter 3 månader. Och Malin svarar 3 år, då utbrister Vivi " TRE ÅR!? Gå o dö!" Och jag kan nog tala för både mig Kristina och Malin när jag säger att vi nog nästan dog faktiskt.

Sedan gick vi runt på stan ett tag och lyssnade på musik, handlade till våran frukost och hade bara allmänt trevligt måste jag säga. Vivi var rätt förvirrad och vi fick ha ganska roligt åt det.
Jag, Malin och Kristina så Rongedal, och sedan den alternativa modevisningen innan vi gick tillbaka till lokalen.
Jag och Kristina skulle se på film, men vi båda somnade efter 40 min. så ja jag sov väldigt gott kan jag lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback