050510

Jag sitter hemma i min säng (vad nu det hade med saken). Min dag har väl varit sådär kanske. Jag orkar helt ärligt inte engagera mig i hur min dag har varit faktist för den har varit både upp & ner och jag kan bara konstatera att det finns idioter, men det var egentligen inget nytt faktiskt.

Nog om Idioter för det finns annat som gjorde min dag värd idag. DS möte med Bästerbottens DS, och det är aldrig fel faktiskt. Även om vi tyvärr stressade oss igenom nästan hela mötet, vilket är synd eftersom man ibland kanske skulle behöva vara lite mer djupgående på vissa punkter, men det är ju som sagt bara min åsikt. Det var ett bra möte i alla fall och det tog lite mer än en timme, lagomt långt för ett MSN-möte tycker jag. Jag tycker att det där med MSN-möte är ganske bra faktiskt bra, även om det inte direkt är det bästa alternativet för att ha ett möte kanske. Men det är simpelt och man behöver inte engagera sig så mycket i att ta sig någon stans för att ha ett möte. Så därför tycker jag att MSN-möte är ett väldigt bra alternativ, även om man kanske inte kan gå så djupgående på alla punkter och inte ha några direkt vettiga diskussioner kanske, det är svårt att ha en diskussion så då det lätt blir så att man missuppfattar varandra, vilket inte alltid är så bra kanske.

Hur som helst så sitter jag och lyssnar på
Lindas playlist och jag måste säga att hon har grymt bra musiksmak, bara så att ni vet det!
Men nu ska jag gå och sätta mig och se på grey´s anatomy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback