080510

Jag måste bara påpeka och verkligen göra tydligt att Vivi verkligen är världens bästa Vivi utan tvekan!
Du är underbar Vivi, och det vet du<3  Tack för att du finns! Du betyder verkligen oerhört mycket för mig!

Så jag ligger i min säng på Hotellrummet i Söderhamn och ska strax sova efter en sjukt lång dag, är verkligen dö less om jag ska vara ärlig, har varit igång sedan 06:30 igår morse, det börjar kännas i kroppen kan jag säga. hålla humöret uppe så länge och särskilt med huvudvärk. Men jag har haft grymt trevligt ikväll! Trevligt att få träffa nytt folk och ha grymt roligt. kvällen har bjudit på många skratt, och jag kan lova att jag verkligen behövde det alltså.
Jag ska försöka ta grymt mycket bilder och lägga in sen. Sedan borde jag läsa igenom förhandlingarana till imorgon, och just nu är jag inte alls peppad på att vara på ombudsmötet, men har man tagit på sig något så gör man det också, men det blir säkert bättre tills imorgon tror jag. men nu tror jag faktiskt att jag ska glra mig iordning och lägga mig. är som sagt väldigt väldigt trött!
Men vi hörs imorgon så.  kramen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback