110110

Ska strax lägga mig och sova eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorgon, och då menar jag tidigt med tanke på att det faktiskt är lov. Jag ska alltså upp i vanlig tid, alltså 06:30 ca. Detta för att jag och häggen ska dra oss till sundsvall på OnTrackImaging Kommer verkligen bli hur roligt som helst tror jag.
Bussen mot Sundsvall går 08:05 om jag inte missminner mig helt. Vilket jag inte tror jag jag gör. Sedan går bussen hem vid 16 eller 18, beror på hur vi väljer att gör helt enkelt, men vi ser ju.

Imorgon bitti blir det i alla fall att handla på morgonen, Typ en yoghurt eller ngt, som jag kan få i mig på bussen, sedan en dricka också! Men vi ser ju, ska snåla med pengarna faktiskt. Så jag kan äta lunch och middag(!) har 250 kr till mat. Men det bör jag klara mig på :)

Så jag lär nog inte blogga imorgon...




Så det är inslaget från dagen, jag är väldigt nöjd med min insats måste jag säga. Så titta och säg vad ni tycker om ni känner för det =P Men måste ändå säga att det var ovant att se sig själv i TV sådär.

Hur som så säger jag godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback