110510 feber

Har feber och har haft det hela förbannade dagen, inte för att jag varit vaken hela dagen eftersom jag vaknade typ halv 1 idag. Jag som aldrig brukar sova så länge. Dock hade jag bara ca 37.6 eller något i den stilen då, och senaste tiden när jag kollat tempen och varit frisk har jag haft under 37, förut hade jag alltid över 37. Så vet inte om jag hade feber då, men när jag kollade nu ikväll hade jag 38.4-38-7 minns inte vilk om det var en 4 eller en 7a, jag tittade inte tillräckligt noga.

Min dag har men andra ord bestått av att vila, vila vila och ännu mera vila. HAr liksom inte haft någon ork till något. Delvis kan tröttheten bero på 12½ timmars sömn, vilket är alldeles för mycket då man bör sova 8-9 timmar per natt. Och jag tycker inte ens om att sova så mycket.

Men nu ska jag lägga undan datorn och sova, godnatt!

Bjuder på en HEMSK google-bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback