110810

Jag är ganska lat då jag inte orkar gå upp och hämta min kamera, för att föra över bilderna till datorn så jag kan spara dom i JPEG och ladda upp en vettig bild här istället för skit bilder..

hur som helst så ligger jag hemma i min inte allt för varm, tyvärr. Ögonlocken vill helst falla ihop, så det är nog det sista jag verkligen ska låta hända. För det är nog det jag behöver mest av allt just nu, sömn!
Min kropp säger ifrån lite då jag börjar känna mig febrig igen, men jag har ingen feber, vart helt frisk idag, som tur är! Men sömn behöver min kropp, och det vet jag ju!

Eftersom jag varit frisk idag, så orkade jag vara på skolan hela dagen även om det kändes tveksamt i morse. Dock minns jag knappt vad jag gjort under den tiden då jag inte har haft lektion, förutom att ha flummat med folket och Örnie! Och dagen har verkligen bara varit UNDERBAR! Bästa dagen på länge verkligen! NTI!!!!

Lediga, precis som alla andra gymnasieelever i Umeå imorgon, känns väldigt skönt, men jag ska faktiskt ändå kliva upp i vanlig tid, hur sjukt det än verkar... Sedan sak jag försöka ragga människor att umgås med, typ sånna jag inte träffat på ett tag, som jag verkligen skulle vilja träffa! Så Godnatt!



Vicky! Tack för att du fick mig att tänka till, om du fattar vad jag pratar om, vilket jag antar. Du hade verkligen 100% rätt och det tänker jag inte förneka det minsta. Men du fick mig att tänka om och faktiskt inse att det var så också! Och min dag blev verkligen som jag ville tack vare det.
Jag känner mig både mer avslappnad och mycket, mycket gladare. Så stort tack till världens bästa Vicky!
Vad skulle jag göra utan dig!? Tack för att du finns <3

? Jag vet inte haha




Kommentarer
Postat av: Vicky

Nu kommer jag låta som en överkänslig gris men derp! XD



Jag blev typ tårögd av det där och nu fick jag allmän blockad i hjärnan och vet inte vad ja g ska skriva för vettigt öhm öhm öhm tårögd haha åh jag är så överkänslig ibland att jag blir less och här är en novellång kommentar om ingenting. Men ja, ibland kan något så enkelt som att säga sanningen vara bäst! Och du är bäst :> Inte för att det hade någon jättekoppling men du är bäst ändå :'D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback