111010

Ursäkta för dålig uppdatering, men har inte haft någon ork alls att blogga de senaste dagarna, egentligen har jag inte det nu heller då det bokstavligen känns som att mitt huvud ska sprängas i luften. Men jag tvingar mig själv att blogga, för er inte allt för många läsares skull. Ni måste ju för fasen bli bättre på att kommentera, jag blir ju deprimerad när jag vet att folk läser men inte kommenterar. Så släng iväg en uppmuntrande (inte nödvändigt vis men i alla fall en) kommentar nu, så ansträngande är det faktiskt inte!

Dagen har varit nice, som alla andra dagar på NTI! Även om mitt humör och engagemang inte var på topp, men tack till Emma som fick mig att bli positiv igen! Det är tur att hon och Vicky finns som alltid får mig på bättre humör!
Tillbaka till dagen då, har inte orkat jobba då jag som sagt inte haft något engagemang. Sista lektionen försökte jag dock fixa något på, och lyckades inse att jag borde byta projekt, så långt kom jag typ...
Avslutade dagen med att kolla på våran film som ska visas imorgon, vilket var tur eftersom eftertexterna saknades och jag bara upptäckte det av en slump. Så kastade ihop det innan jag drog hem.

Hoppas bara filmen blev bra, men ska sluta grubbla över det och sova bort min sprängande huvudvärk nu! Godnatt!
Kramen<3

Stugan i söndags<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback