111310

Okey i min värld är det fortfarande fredag... så skriver som det vore fredag nu så att alla vet om det.

Ligger på hotellrummet just nu, känns väldigt skönt. Och hela dagen har verkligen varit sådär perfekt som man verkligen önskar att en dag ska vara. Nästan alla var utklädda, och bilder kommer senare, för nu orkar jag inte redigera dem eftersom jag tror att jag har fotat dem i raw-format. Så de kommer kanske imorgon.
allmänt awesome dag om jag får säga det själv. Tack till alla NTIare som gjorde den här dagen så galet underbar faktiskt, och nog är det en och annan person som fått sig ett gott skratt kan jag säga.

Sedan blev det att träfa bästaste Distriktsstyrelsen (DS), för att checka in på stora hotellet i stan, och sedan gå ned till eastern palace för att käka buffé innan vi vandrade tillbaka till hotellet för ett Ds-möte.
Och eftersom jag, Malin, Sandra och Nils bokat biljetter till paranormal activity 2 så gick jag och såg den och de andra i DS gick också och såg den. Jag kan inte påstå att det är en film jag rekomenderar alltså, den sög verkligen, tyvärr...

Bion slutade 11 och vi vandrade tillbaka till hotellet för att basta, så underbart skönt det var. Och så fruktansvärt avslappnad man blir av det alltså. I'm loving it!
Och ja nu ligger jag här i sängen och ska nog inte vänta allt för länge innan jag ska sova faktiskt, men först en kopp thé!

Tack för en undebar dag alla!!

Fick mig även en kram av underbaraste idag. Galet blir alldeles lycklig, tack för att du finns i min närhet, annars vet jag inte vad jag skulle göra. Tack <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHA vi var så heta :] Du får skicka bilderna till mig sen så jag kan blogga om de! :D

2010-11-13 @ 12:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback