111610 Kickass

Den här dagen har verkligen varit KICKASS! Hade först sovmorgon till 1, men var på skolan strax efte 10 för att ha tid med att plugga, så satt mig och gjorde hemsidan, som jag sa tidigare, så skulle den vara klar förra måndagen. Så jag har spenderat all min lediga tid till den. fast jag har ca 7 eller 8 andra rester att göra + att jag som sagt har APU-uppgifterna också! Men hemsidan har börjat ta form så det börjar likna något nu, vilket är bra!
Men nogpratat om rester!

APUn går framåt, fick nya uppgifter av Susanne idag, vi ska göra en informationsfilm om NTI skolan umeå som ska vara klar på måndag! Ska blir riktigt roligt faktiskt! Känns faktiskt roligare än den förra uppgiften vi fick. Men som sagt allt är inte roligt och vi kommer behöva göra den sedan också! Så ja, tills vidare gör vi som vi blir tillsagda!

Så imorgon blir det att iaktta distanslärarna, mest för att komma in i atmosfären för att se hur allt fungerar, och utifrån det göra en informationfilm, så vi vet hur vi ska framställa NTI skolan! Kommer bli väldigt intressant!
Hur det går, lär ni få en rapport om imorgon!

Men eftersom jag sitter och uppdaterar inlägget för närvarande så säger jag godnatt eftersom klockan är 00:40. Godnatt, och hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback