111610

Godnatt! Har sovmorgon till 13:00, känns så OTROLIGT skönt så det finns inga ord som kan beskriva hur skönt det verkligen känns. Ska verkligen ta sovmorgon, vilket inte är likt mig men imorgon(idag), ska jag verkligen göra det. Ska be mamma väcka mig när hon åker, sedan fortsätta sova tills jag måste upp!
Ska bli så skönt, dock ska jag försöka vara på skolan innan 11 för att jag måste plugga och tänkte försöka hinna be de lärare jag behöver hjälp av hjälp av då, så slipper jag det imorgon eftermiddag! Så det är mitt tanke sätt. Men inte en minut före 10 har jag tänkt vara på skolan i alla fall!

Dagen har vart slapp, vi har dock gjort massor, där av sovmorgonen imorgon. För vi är klar med allt vi skulle göra, så Kajsa gav oss sovmorgon tills vi har vårt möte med Susanne imorgon! Känns skönt!
Sedan är det bara det mötet, sedan tror jag inte att det är något mer vi ska göra faktiskt!

Men nu blir det sova!

En bild på mig och Vicky från i fredags!


Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD JAG DÖÖÖÖR AHAHAHAHAHAHA XD SÅ HEMSKT!!! XD ser ut som en emofjortis!!! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback