111910

Varför ska det vara så fruktansvärt jobbigt att blogga? Jag orkar inte verkligen inte. Det känns som det ändå bara tar massor av energi från mig, och Vicky tycker jag upprepar mig haha, men det gör jag också!

Jag sitter i alla fall och ser på idol just nu, fast jag har slö tittat på, för har suttit med datorn också, men jag måste säga att det ändå har varit ganska bra.
Anser bara att alla är lite för bra haha. Men har ingen aning om vem jag tycker ska åka ut idag, kanske Weise, men dom är så bra allihopa. Olle kan också vara den som åker ut, eller Minnah.. Hoppas dock att Weise åker.

Vi är i alla fall nästan klar med vår film till NTI skolan nu, vilket känns skönt, ska bara på lite musik tror jag, sedan ska NTI skolans logga nog också dit. Men utöver det så är faktiskt allt klart! Vi är AWESOME!

Men nu ska jag lägga undan datorn, och sova sedan, är så otroligt trött så det finns inga ord.
Imorgon ska jag i alla fall äta lunch med pappa och Eva-Britt så det ska bli trevligt, och jag uppdaterar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Vicky

alla ägde igår :o<3 blev typ kär när olle sjöng your song XD och upprepningar är bra för eftertryck ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback