112110

Jag har haft en helt underbar dag idag verkligen. Eftersom jag fyller år imorgon och inte kände för att ha kalas för min släkt imorgon eftermiddag så fick det helt enkelt bli idag. 
Och förutom att jag har fikat alldeles för mycket onyttigt idag så har jag spelat robot unicorn attack också.
Men så tillbaka till mitt firande då! Jag fick mig enreflexskärm(guld och silver), en IR fjärrutlösare, ett vinglas, en kudde, en tröja, en halsduk och ett par as snygga vita tallrikar! Så tack så galet mycket för alla presenter verkligen!

Jag borde säga godnatt nu men ska spela lite robot unicorn attack innan jag ska sova!
Kramen<3

Bara för att jag inte orkar hämta mitt minneskort och ladda upp riktiga bilder får  ni denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback