112310

Awesome dag, awesome människor. Som det ska vara!
lite göra, mycket tid, en vanlig dag nu när alla andra är på praktik! Eftersom dagarna går välidgt långsamt måste jag säga. Men det kommer bli ändrig på det, det vet jag, från och med imorgon kommer vi börja filma genomgångar. Och jag kommer hålla på med det veckan ut sedan byter jag projekt och ska filma medicinspexarna! Det kommer bli otroligt roligt, även om det kommer bli väldigt mycket göra. Men jag tror det kompencerar att vi haft så otroligt lite och göra den här veckan som varit.
JAg blev otroligt peppad när Kajsa berättade om det så jag sa åt dem att skriva upp mig direkt. Så nu är jag och Malin som "ansvariga" eftersom vi var dom enda som sa till på mötet att vi ville görat så.
Det kommer bli kul, filma kanske någon kväll till veckan sedan HELA nästa lördag, men vi får kompa så.
Vi ska filma ett rep, där av att jag skrev kanske någon helg eftersom Kajsa inte viste om repen var på dagtid eller på kvällen, så vi ser väl.
Det kommer nog kanske bli en del fixande i veckan, men jag vet inte, ni lär ju få veta. Men jag ska sluta babbla om det är nu... eller nästan.
Det kommer bara bli lite jobb att redigera 3 timmars film, men utmaningar, i like! Och vill mer än gärna göra det så!

Nog tjatat om det, jag var hos läkarn idag för min mage. Roligaste läkarn någonsin, han pratade på väldigt mycket, och tryckte på min mage "säg till om det gör ont" en stund senare " ja det gör ju alltid ont när man tycker en på magen, men ondare än vanligt alltså". Sedan fick jag ta prover, och jag hatar nålar! De är allt jag har att säga...

Nu ska jag lägga mig ner och försöka att inte gruva min inför morgon dagen eftersom mit dilemma som jag skrev om igår aldrig hände idag, men kommer göra imorgon, vilket jag vet!
Så säger jag godnatt nu!

Saknar er så otroligt mycket, bästa veckan i mitt liv!

 

Och längtar till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback