112510

Sitter fortfarande kvar på skolan och håller bokstavligen på att somna, jag vet verkligen inte vad jag gör kvar, för jag har ingen som helst aning. Jag borde liksom ha åkt hem för länge sedan. Det är bara som att jag är så fruktasvärt trött så jag orkar helt enkelt inte.
Mitt huvud har varit segt idag, jag har mått illa pg a att jag inte har ätit något på hela dagen nästan, åt lite av lunchen, dvs LITE pasta och morötter, men tyckte verkligen inte om maten.
Sedan la jag mig ner på golvet i skolan och somnade, tills jag insåg att jag borde vakna till liv eftersom jag skulle på möte.
Och tro det eller ej s¨å vaknade jag till liv under mötet, men när jag kom tillbaka till skolan blev det lika illa igen. Känns inte särskilt stabilt.  Kan ha att göra med hur förbannat less jag är på skolan efter igår. Därför är det lite knäppt att jag inte åkt hem ännu.

Egentligen vill jag bara hem, hem hem och sova resten av kvällen. Eller jag vill äta så jag mår bättre också men det är en annan femma..
Just nu ska jag i alla fall försöka vakna till liv, samla lite energi och åka hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback