112810

I just don't get it! How hard can it be?
Vet inte ens var jag har dig längre.
Eller ens vem du är längre.
Vet inte vad du vill att jag ska göra!?

Jag ligger i min säng och är fruktansvärt trött just nu, eller rättare sagt, jag tror att jag är trött, har egentligen inte känt efter så fruktansvärt noga. Men ska alldeles strax lägga mig och sova. Har inte riktigt bestämt mig för när jag ska orka åka till skolan imorgon. Egentligen har jag ju sovmorgon till 16:45, men jag har massvis med restuppgifter som måste in. Därför har jag två skäl att åka till skolan, det första är: att jag faktiskt måste ha hjälp med några av mina uppgifter, och det är svårt att få hjälp av lärarna när man är hemma, Och det andra är: att jag faktiskt pluggar mycket, mycket bättre på skolan än hemma. Men ska unna mig en rejäl sovmorgon i alla fall. och faktsikt sova tills jag vaknar och inte ställa någon dum väckarklocka, för jag behöver verkligen inte göra det.

Min helg har i alla fall varit jätte bra, även om jag inte gjort sådär jätte mycket. I fredags var jag ju på bio och såg de social network, igår drog jag in till stan och umgicks med folket ett par timmar innan jag åkte hem och pluggade faktiskt! Känns skönt att ha gjort bort i alla fall en uppgift ordentligt.
Och idag har vi firat min bror som fyller år på Tisdag!

Men nu ska jag faktiskt lägga undan datorn och i alla fall lägga mig, överväger att se på TV en stund faktsikt, hur som helst så säger jag godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback