112210 Tack!:D

Så var årets födelesedag slut om ganska precis 60 minuter. Jag är nöjd med min dag, jag är väldigt nöjd, även om jag inte gjort så mycket eftersom jag som tidigare nämnt blev firad igår.
Jag fick mitt 32GBs minneskort, och jag äver överlycklig över det! Jag kan ta hur mycket bilder som helst, känns det som i alla fall, ja det lär ju i alla fall räcka ett tag, eller jag kommer inte behöva tömma det ofta om vi säger så!
Jag är otroligt nöjd med alla mina presenter och med min födelsedag! Tack alla som har grattat mig idag!
Och tack för alla presenter!
Nu är det ju trots allt bara ett år kvar tills man fyller 18!

Eftersom den här dagen varit kickass, även om jag inte orkat jobba(skyller på att det är måndag!) så ska morgondagen också bli det, och den kan inte bli annat än det så!
Jag tar mig lite sovmorgon, en timme längre får jag i alla fall sova. Mest eftersom jag ska till läkarn och äntligen få kolla upp min mage som varit dum med mig av och till sedan i Augusti, det känns som det är på tiden att göra det nu så!
Sedan bärt det av till skolan för ännu en seg lång tråkig dag! Med inte allt för mycket att göra! Även om jag gruvar mig lite inför morgondagen men det tar vi senare* .
Vi ska visa filmen imorgon, och det ska bli kul och höra vad de tycker om den faktiskt, men jag kommenterar det imorgon!

För även om jag tar sovmorgon ska jag sova nu. godnatt!

I just love your shoes, and this picture!


* för er som orkar läsa:

Jag är orolig för vad du ska säga om S har pratat med dig. Vill vända ut och in på min själv och försöka få någon rätsida på det här, jag är rädd för din reaktion. Jag blev sårad, sviken och det kändes som ett slag i magen. Samtidigt är du en av de få vettiga människorna jag verkligen kan prata med och du betyder för mycket för att jag ska kunna vara ledsen/arg/besviken på dig. Men det blev som det blev, i don't want to face the reality right now. Men jag måste gör det, och jag kommer klara av det, jag vet att jag inte behöver ha ångest men jag har det ändå. I just hope that you understand what i ment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback