112210

Sitter på skolan och har verkligen inte ett dugg att göra idag, tyvärr, filmen är färdig allt är fixat med den. Jag har plugg att göra, men självklart så lämnade jag böckerna hemma idag, och utan dem kan jag inte plugga. Så funderar på om jag ska fota lite istället men de beror på om någon vill ställa upp och fota med mig.  

Fick i alla fall fika på sängen idag eftersom jag fyller år, helt awesome i alla fall. Fick även en present, eftersom jag fick alla andra igår. Och när jag öppnar det så är det ett 32GBs minneskort till kameran, blev ju ganska lycklig kan jag säga! Tack Mamma!

Hur som så sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå just nu, har möte klockan 2 med Fredrik, vill egentligen helst sluta, inte för att jag vet vad jag ska hitta på sen men något lär det ju bli.

Jag borde sluta svammla nu och göra något vettigt, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback