112410

Jag ligger hemma i sängen nu och ska strax, alldeles strax sova. Är så otroligt trött efter den här dagen. Var på skolan mellan 07:45 och 22:00, så jag kan utan att ljuga säga att det har varit en lång dag. Men det år sånt man får räkna med när man ställer upp och bakar lussekatter! Många blev det, och ja, nä jag ska inte gå in på några detaljer faktiskt.
Humorn var på topp, eller det kanske var det den inte var men rolgit hade vi i alla fall! Och lång tid tog det, så mina fötter dom ömmar fortfarande, fast jag varit hemma sedan 22:15. Dom lär behöva en hel natts vila. Ska bli så otroligt skönt att sova så det finns inte på kartan!

Morgondagen ser ganska slapp ut, ska göra något slags schema på inspelningarna av genomgångarna. Kan väl inte direkt säga att det känns sådär jätte roligt, men det ska göras ändå och då är det bara att ta tag i det och göra det!
När vi är klara med det ska jag i alla fall sätta mig och plugga rester, och fota till en typ "katalog" som Emma vill ska bli gjord.
Sedan vid halv 1 ska jag följa med Kajsa och framföra klagomål på maten, efter det har jag då faktiskt inte en aning vad som händer, men vi lär väl märka i alla fall.

Nu ska jag hur som helst börja avrunda och sova, lägger in en bild senare, godnatt! Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback