112710

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har varit så aktiv här på bloggen, men jag försöker verkligen.
Den här veckan och förra veckan har bara varit väldigt hektiskt, och nog för att nästa vecka kommer bli det(en dag) i alla fall. Men jag känner mig bara som att jag är så spy less på den här uppgiften nu, eller egentligen inte för det har faktiskt varit väldigt roligt att göra den. Jag är nog mer less på att det gått segt framåt, vill se resultat på det jag gör. Och nu har jag gjort det, och det känns verkligen hur bra som helst!

Så nästa vecka drar spexet igång, känns som jag tidigare nämnt, väldigt roligt. Vi har sovmorgon till 16:45 på Måndag(ja till 16:45), det känns helt sjukt. Jag slutar i vanliga fall 15:30 så. Men knäpp som jag är(vilket ni alla redan viste) så kommer jag åka till skolan ändå. men jag tänker inte åka dit tidigt, jag tänker åka dit SENT(!). Och det är bara för att jag har rester som verkligen måste göras, och jag känner mig själv så pass väl att jag vet att om jag sitter hemma så kommer de inte bli gjorda. Då känns det bättre att offra någon timme på eftermiddagen till att plugga på skolan, än att hamna efter lite mer (det är inte så mycket som det låter) nu när terminen nästan är slut.
Så tyck vad ni vill, men jag gör de som känns bäst för mig.

Vi visade i alla fall våra informationsfilmer idag, vilket gick väldigt bra tyckte jag, nu är det bara att vänta och se vilken de tyckte var bäst och enligt Susanne så skulle vi få veta det nästa vecka. Så när jag vet skriver jag de- Nu ova.

Den var otroligt bra, om än något överskattad, men den var väldigt bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback