112910

Ligger i sängen nu och är påväg att göra mig i ordning för att sova. Dagen har varit helt underbar ändå.
Vaknade vid halv 11 och duschade, och övervägde att fråga om Emma ville käka lunch med mig. Och ni tror inte att hon skrev på FB och frågade om jag ville äta med henne? Så det blev en sub för min del! Väldigt gott, och väldigt trevligt sällskap! Tack så mycket!

Var på skolan vid strax innan ett tror jag, men började inte plugga förrän strax efter ett. Och fick ändå en hel del gjort, gjorde klart hemprovet, så det är färdigt att skicka in nu. Sedan började jag svara på frågor till en uppgift i foto A. Och börja med historian. Så imorgon blir det att plugga innan jag börjar klockan 1. Hade egentligen hellre tagit sovmorgon, men plugget är viktigast, och jag hade faktiskt sovmorgon idag!

Hur som helst så åkte jag med Kajsa in till stan eftersom vi ändå skulle filma på Sagateatern ikväll. Var med på mötet klockan 6 innan vi pratade ihop oss om hur vi skulle göra. Sen så började vi ta ut vinklar och sånt till på lördag när vi ska filma. Och sen filmade vi som sagt en stund också. så det lär ju bli att kolla igenom det imorgon.
Jag ska i alla fall sova nu, så jag orkar upp. Känner mig febrig för att jag är så jävla trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback