113010

Den här dagen har ju varit som dan har varit kan man minst sagt säga, lite berg och dalbana för att beskriva det enket. Men i stora drag har det varit en bra dag.
Hade sovmorgon, men valde att åka med mamma till skolan för att jag inte ville åka buss med kameran. Pluggade, fick dock inte särskilt mycket gjort. Letat igenom bland ca 20.000 bilder och bara hittat ca  11-12 stycken som är något att ha till ett bildspel imorgon(öppet hus). Pluggat, lite grann.
Fört över filmer till datorn och diskuterat inför lördagens filming på sagateatern. Gjorde upp en check-lista med saker vi ska kolla så vi verkligen får med oss när vi packar i ordning inför lördagen.
What more, fått min dator nerriven i golvet, av olyckshändelse, så shit happens. min "+-tangent" är lös och "l-tangenten" är jätte trög.

Pratat betyg med Kajsa, om vad jag ska få för betyg i rörlig bild A. verkar lovande känner mig otroligt nöjd, även om hon inte kunde säga exakt vilket betyg jag låg på. Men vi får väl se när terminen är slut hur det blir. Kommer nog bli nöjd i den kursen i alla fall!

Så ja, det var min dag det, eller hände massa annat sen också, men det är oviktigt. Jag ska se scrubs sedan sova, för jag gjorde bort mig totalt idag... De bilderna jag pratade om, dom ska ligga på pluto SENAST 08:30 imorgon. Så min såkallade sovmorgon som skulle vara gudomigt mycket värd försvinner pg a att jag är helt jävla pantad...
Godnatt!

Vill fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback