100210

Vet att uppdateringen varit sämst dom senaste dagarna, men jag har inte haft någon lust att blogga faktiskt! Men nu är jag tillbaka, för stunden i alla fall.

Känner att det var länge sedan jag bloggade när jag inte ens minns vad jag bloggade om! Och vad som har hänt sen dess är ungefär inget alls. Mitt liv har med andra ord varit ganska trist dom senaste dagarna, eller nä, mitt liv är oftast väldigt roligt med tanke på att mina vänner förgyller mina dagar och alltid få en att skratta. Men man kanske kan säga.

Dock var det lan på skolan igår, kan väl inte påstå att det var sådär jätte roligt kanske pg a vissa omständigheter. Jag blir så less på folk som beter sig så nonchalant. Jag anser faktiskt att man kan vise lite mer respekt än så. Men det är bara vad jag tycker.
Hur som helst så var kvällen väldigt trevlig ändå, men jag mådde inte sådär jätte bra så jag åkte hem vid halv 11, och somnade ganska direkt när jag kom hem, så galet skönt det var. Det vär däremot inte lika skönt att vakna klockan 9...

Och den här dagen har bestått av att städa och möblera om på mitt rum. och jag är faktikst verkligen nöjd med hur det blev så det känns jätte bra! Även om det tog väldigt(!) lång tid att få allt i ordning, men är somsagt väldigt nöjd med resultatet så det var lätt vär de.

Men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova, och försöka ta en rejäl sovmorgon imorgon, det kan behövas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback