100510

Kvällen blev AWESOME! Tack till Emma och Tony för en helt underbar kväll verkligen!
Glass på ersboda, det var verkligen hur trevligt som helst, och skrattat har jag också gjort, men det gör jag alltid när jag umgås med Emma så! Fick även koppla bort smärtan från min hand lite, det behövdes det med kan man säga. (handjävel).

Men är det inte bättre imorgon ska jag åka och kolla upp det tror jag...
Annars är det bara att låta det vara. Orkar typ inte bry mig över den mer känns det som, har jag ont så har jag ont, varför bry sig, jag har fan ont hela tiden så det är ju inte direkt något nytt.

Men någon lär tvinga mig att kolla upp det, så kanske gör det ändå, jag menar även om jag faktiskt skiter i att jag har ont, det är inte smärtan som är det jobbigaste, det är att veta att jag har ont utan att veta vad det beror på.
Men vi får se, ni lär ju få höra något om det sen skulle jag tro.

Nu ska jag faktiskt övergå till sovande, det känns som jag behöver det kan jag säga.. Så godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback