100610

Blogg.se ser inte helt ok just nu i min värld

Jag dog just bokstavligen, blir så less på denna förbannade datorjävel... -.-' den laggar sönder, måste stänga firefox genom aktivitetshanteraren = inläggen försivnner, blir så galet less...

Den här dagen har i alla fall varit awesome, eller ja tills kvällen då jag fick ett mail, och sedan ett sms. Men jag ska inte gräva ner mig i det smset, för jag ska inte tolka saker, och trots allt är du den mest underbara personen jag har i mitt liv just nu! Och jag ska verkligen inte tolka saker alltså!

Dagen har i alla fall bara bestått av plugg, var på skolan till 18:10 och bara pluggade! Känner mig faktiskt väldigt effektiv, vilket känns bra! Har fått bort några uppgifter som legat och släpat. Det var väldigt skönt att få dom gjort, slipper oroa mig för dem.

Har även suttit en del i Photoshop idag, och komihåg hur roligt det verkligen var, hade gärna fått komma ihåg det tidigare tycker jag! Så det är typ vad jag har roat mig med hela kvällen och eftermiddagen, men eftersom det tllhör skolarbetet så känns det lite extra bra!

Men nu ska jag faktiskt sova, så jag orkar upp imorgon! Kramen<3

En av bilderna på Häggen från förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback