101010

Kände att jag var tvungen att göra ett blogginlägg på "10/10-10" fråga mig inte varför men.
Det kändes helt enkelt bra.

Klockan är väl egentligen ganska mycket och jag ska därför sova nu! Jag är bara vaken just nu för att jag har letat upp ställen som jag ska söka APU på, jag har hittat 2 eller 3. Är dock inte säker på vilken jag ska börja med!
Sedan får jag nog veta imorgon hur det blev med den APU platsen som Isak skulle kolla upp åt oss, jag hoppas verkligen att vi får vara där(och med Vi/Oss menar jag, jag och Häggen). Så ni kan ju hålla tummarna för oss på att vi får vara där!
Men jag ska hur som helst ta tag i det där med APUn imorgon och verkligen börja söka APU platser ordentligt!

Annars så har helgen bara varit lugn, har vilat från min hjärnskakning! Var hos Carro(som fyllde 18 i fredags) igår, och hade en riktigt trevlig kväll!( Grattis i efterskott!) Och idag har jag fixat håret, det är ungefär det jag har orkat med idag, och det var dessutom min mor som gjorde det!

Men nu måste jag verkligen sova! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback