101110

Jag erkänner, jag är verkligen sämst på att blogga känner jag. Men jag rår inte för det, jag har ju liksom ingen blogglust, så varför ska jag blogga då!? Jag har heller inget att skriva om och då vill ingen ändå läsa(som om dom vill det annars!?) För ni är sämst på att kommentera!

Min dag har varit som den har varit kan man säga. Den började bra, fick en svacka och slutade bra, och det har jag Tony att tacka för!
Men som alltid var skoldagen helt underbar! Och ja vad ska man säga om våra lärare egentligen? "Ska jag hjälpa dig att komma" Jag dog verkligen när han sa det!
Käkade på Subway med Emma och Häggen! Det var inte helt fel! Inte så nyttigt, här med slut på mitt onyttiga liv, om jag nu inte äter godis kan jag ju inte hålla på att trycka i mig massor av skräpmat istället! Mer träna!

Men nu måste jag verkligen sova! Kramen<3

Ibland måste man få vara lite Ego!


Kommentarer
Postat av: Stina - Hobbyfotograf

Åh vilken fin bild på dig vännen!! Men de är klart, du är ju så snygg så! :) <3

puss finaste!

Postat av: miranda jakobsson

du har ju inte mig i headern :P =(

du har NTI men inte mig :(

2010-10-12 @ 21:43:26
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback