101510 hur?

Sitter, eller för att vara mer exakt så halvligger jag egentligen. Är påväg i säng, och ska sova, ungefär 6 timmar, eller något sånt dumt eftersom jag ska upp VÄLDIGT tidigt imorgon, då jag får hämtning på busstation ca 06:55 och innan de ska jag ha sett till att fått i mig någon frukost, göra mig i ordning, och ta mig in till stan, wish me luck! Jag kommer så dö påvägen dig kan jag säga. För det lär vara svinit kallt på morgonon.
Och sedan funderar jag på, om jag nu ska hinna duscha, fika, göra mig i ordning och allt sånt. och sedan hinna in till stan, och jag får inte vara sen så bör vara där kanske 06:50...
Så ja, när jag ska åka till stan är för mig ett mysterium, för jag har inget bra svar på det. Någon som har något förslag?

Men de där löser nog jag. Min dag har i alla fall varit väldigt bra, och skolan var verkligen så där underbar som den brukar vara. Hade fotografisk bild på morgonen, fotade i studion, och det var faktiskt väldigt roligt.
Haha, ja och det blev ju lite halvgalet där tillslut, men det behöver vi inte gå in på just nu men men.
annars var dagen som den var, hade väldigt trevligt faktiskt.

Men nu borde jag(som ni kanske förstår) sova så jag orkar ta mig upp imorgon, så godnatt!!

bild från studion idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback