101710 667 bilder!!

Fan jag skulle lägga mig och kolla igenom bilderna från igår när jag la mig för en timme sedan, har jag gjort det? Nä, för jag fastnade på någon snubbes Bilddagbok och kollade igenom hans bilder(fotograf). Och nu sitter jag här en timme senare, har inte börjat kolla igenom mina bilder, är jätte trött och känner mig tvungen att kolla igenom och börja rensa fast jag mest bara vill sova!?
Vad har jag lärt mig? Att göra det man tänkt göra först, och sedan göra annat om man orkar. Det är dagens lärdom för mig i alla fall.

Jag bloggade inte igår, pg a tidsbrist och sedan 0 ork. Åkte hemifrån 06:30 och var hemma igen vid 4 tror jag, åkte direkt och kom hem strax innan nio, var vaken till halv 11 då jag gick och la mig och slocknade direkt. Jag vet inte när jag var så trött som jag var igår senast.
Men min dag var helt underbar, och det blev 667 bilder, innan rensning, dv s det lär bli betydligt färre bilder när jag har rensat. Och kanske, kanske lägger jag ut någon bild imorgon, får se. Men nu har jag tänkt ta en snabb koll på några av bilderna innan det blir sova.

Och imorgon blir det Skola, VF, träning, hem! Det är min morgondag det. Och med det säger jag godnatt <3

Fotograf: Malin O
Inte orkat besäkra den så jag lägger ut orginalet istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback