101910

Det här blir nog årets (hittils) kortaste blogginlägg, för jag orkar inte blogga, och ska lägga mig och sova istället.
För det var ungefär allt jag hade att säga.

Jo en annan sak är den att, bara för att jag kastade allt mitt smink(B smink det mesta, men inte allt) så insåg jag att jag hade behövt det idag när jag fotade, för att jag skulle göra sminkning, tror ni jag blev något sur eller? Men that's life, och jag löser det till nästa gång! Så är det bara.

Sedan vill jag påpeka att jag börjat redigera mina 667(!) bilder från hundutställningen i Lördags! Känner mig duktig.
Men nu ska jag sova!!

(eftersom jag inte orkar koppla in kameran så får ni den här bilden) Och för er som inte fattar så symboliserar den alltså alla mina 667 bilder från i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback