102610

Börjar känna mig smått panikslagen, eller det är fel ord, men stressad. Vet inte hur fasen vi ska hinna klart med filmen alltså! Jag har prov imorgon eftermiddag som jag MÅSTE göra, och vi ska egentligen filma imorgon, eller vi måste filma imorgon, eller vi bör göra det imorgon för att hinna klart. Så klart skulle vi kunna filma på torsdag morgon men det blir en aning stressigt. Jag vet inte hur vi ska lösa det, men lösas det måste det verkligen göras alltså!
Men det löser sig! Det får helt enkelt så lov att göra det, vi har inte så mycket att välja på egentligen!

Hur som så har min dag bara varit bra faktiskt, vihar redigerat filmen, det vi har filmat vill säga, och det är ju det mesta, vi har 3 scener kvar att göra, och jag vill att dom ska bli lika bra som de andra, dom måste bli lika bra som de andra! Men men. Annars har jag blivit vald till Elevrådsordförande idag, vilket känns roligt faktiskt. Det är ju faktiskt något som jag brinner för!

Men nu måste jag lägga undan datorn och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback