102710

ligger nerbäddad under mitt duntäcke just nu, fryser som jag vet inte vad, mår illa och har ont i magen. Jag är verkligen jätte less på att ha så här med magen just nu, det har varit av och till och upp och ner sedan början/mitten på augusti typ, även om det är MYCKET bättre nu sedan jag började äta medicinen, men den verkar ju inte fungera fullt ut ändå -.-'. Men jag tror det är väldigt mycket psykist, med tanke på min fobi mot magsjuka/kräkas (nu menar jag verkligen FOBI, och alla som känner mig vet hur seriös jag är). Men det är ändå något jag jobbar jätte mycket med det.

Men till något helt annat Min dag. Den har varit udda... Inte mått så bra så, sedan vet jag inte vad jag mer har gjort...

Kommentarer
Postat av: Vicky

hur gick det med stavningen i sista stycket asså? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback