103110

Kanske är dags att blogga igen... Det är ju några dagar sedan jag bloggade sist.

Helgen har i alla fall spenderats i Övik, häslat på pappa, det var riktigt trevligt. Åkte tillbaka hit till Umeå igår kväll för att se på Bio, Saw 3D och jag kan inte ens med bästa vilja påstå att den var bra, men det är min åsikt.
Och idag har vi kollat på basjkirhästar, riktigt fina, och GALET söta var dom verkligen.
Men tyvärr så ville min astma inte vara med mig tills imorgon, så pappa skjutsade hem mig ikväll. Tycker det är synd eftersom jag verkligen vill vara där, men det är ju inte direkt något jag kan styra över så mycket själv...

Och eftersom jag inte bloggat på 4 dagar har några av er kanske missat att SVT ringde mig i fredags. Så imorgon ska jag alltså bli intervjuad av SVT, ska faktiskt bli roligt, även om jag måste medge att jag är lite nervös. Obsevera lite. Jag antar att jag kommer lägga upp klippet här på bloggen när det har sänts.



Har lite svårt att förstå att det iprincip är November nu, var tog hela hösten vägen. Om 22 dagar fyller jag 17 och om typ 7 veckor(?) är det jullov, den här terminen har verkligen gått jätte snabbt, eller är det bara jag som tycker det?
Jag vet inte vad jag gjort av tiden, känns som jag kastat bort den, och därför ska jag spendera en del av mitt lov med att sortera upp rester, och plugga så jag inte har några rester alls kvar när skolan börjar igen! Det är mitt mål med det här lovet i alla fall!

Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback