101210

Jag hatar att blogga egentligen, för det går inte att blogga så att det blir bra, så vad är då vitsen med att blogga? Skulle vara väldigt trevligt om någon av er kunde svara på det!

Hur som helst så har min dag bara varit bra faktskt! Jag vet inte om jag egentligen kan påstå att jag gjort något speciellt. Ja om man inte bortser från att jag och Malin O gjort alla(!) matkorten. Och med det menar jag då att vi har skärt ut alla, och sedan platstat in dom, det är alltså 160 st (enligt vad dom sa i alla fall, har inte så stor koll på hur många elever vi är, men det kändes som det var emr kanske 140 st). Jag kan säga att det var inte det roligaste arbetet jag har gjort, men nu är det gjort och det känns bra. Det tog faktiskt inte så våldsamt lång tid heller så.

Jo, vi har även kommit igång ordentligt med vårat arbete i Rörlig bild nu, och det känns kul. Det känns som det ändå kan bli något vettigt av det här faktiskt. Vi skrev ner premissen och allt sånt idag, och var faktiskt rätt utförliga. Jag är nöjd med gruppens insats idag i alla fall!

Men nä nu blir det sängen, innan klockan blir ännu mer, jag är redan hur trött som helst så! Godnatt <3

Om inte hösten vore så kall, blöt och trist så skulle jag älska den ännu mer bara för färgerna!


Kommentarer
Postat av: miranda jakobsson

haha okej :P =)

bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback