090110

Jävla liv! Nä, jag är inte emo alltså, det är inte det de här handlar om. Utan min dag har bara varit allmänt sugig. Har gått runt och varit allmänt deppad och ledsen utan någon som helst jävla anleding och om det tycker vi inte eftersom jag egentligen är skit glad! Så imorgon har jag bestämt mig för att jag ska ha en riktigt awesome dag som är genomlycklig ;D

Hur som helst så ska jag pierca mig. eller ja om man nu kan kalla det pierca när det är i öronen, det råder ju rätt delade meningar om det. Men jag ska senare i detta inlägg visa var den är.
Ska bara få tag i hon som skulle göra det och fråga om hon fortfarande vill, för det kan ju vara en fördel faktiskt!

Hur som helst så är jag dödstrött och ska faktiskt sova nu. men bloggar nog imorgon. KRamen<3


Kommentarer
Postat av: Gossipanka

GÖRE INTE D:

sv: jaag ääger ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback