090810

Halvligger i sängen just nu, är ärligt talat påväg isäng nu och orkar inte engagera mig i att göra något vettigt av det här blogginlägget. Men kan säga så mycket som att jag kommer att göra om min blogg så snart bara tiden finns till för det. Innan dess orkar jag inte heller som sagt, hinner inte för den delen heller.

Skolan idag var lika awesome som alla andra dagar, slutade dock rätt så tidigt, även om jag som vanligt var kvar till klockan 5 bara för att göra massor av vettiga saker. Filmade om intervjun och hoppas verkligen att det blev bra den här gången. Imorgon blir det i alla fall att redigera det, jag vet dock inte när jag ska hinna det om jag ska vara ärlig. Eftersom vi har Politisk debatt imorgon också och ja, den lär jag ju ska vara med på, sen ska vi tydligen ha elevrådsmöte imorgon också!? Hur det blir med det var en annan femma, det får vi helt enkelt se imorgon.
Jag ska i alla fall pallra mig i säng nu och vara utvilad tills imorgon. Det tar verkligen på krafterna att vara på skolan från ca 07:45 till ca 17:00, men jag klagar egentligen inte för det är verkligen värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback