091210

Okey dags för mig att skriva ett blogginlägg nu. Efter en väldigt lång och intensiv vecka så är det faktiskt Söndag nu, och jag vet inte var denna vecka har tagit vägen om jag ska vara ärlig. tredje(?) veckan i skolan är i alla fall avklarad och även denna vecka har gått otroligt snabbt om jag ska vara ärlig.
Jag tycker nästan det är lite jobbigt att veckorna går så snabbt, för jag vet inte riktigt vad jag gör av tiden i ärlighetens namn.
Hur som helst så ska jag gå till den kommande veckan just nu, och vill bara säga det att jag ska försöka att inte vara kvar på skolan till 5 varje dag nu. Har för det första lovat Sofia det i fredags. Eftersom jag var otroligt sliten då. Men på Onsdag blir jag kvar ganska länga ändå.
Och hur som helst så på tisdag ska jag och häggen antagligen träna, det ser jag verkligen fram emot.
Också måste jag börja leta APU platser, vilket jag egentligen redan har börjat med, men ska börja ringa runt imorgon och börja besöka olika företag också. Så wish me luck!
Nu blir det i alla fall sängen! Kramen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback