091310

Tja där ute. Ligger och halvdör  på min säng just nu, ska strax lägga undan datorn och sova faktiskt, har packat inför imorgon. typ mina träningskläder alltså. Men det blir nog Nice hoppas jag. Ska och träna med Häggen imorgon, ser verkligen framemot det faktiskt. Vi har ju pratat om att börja träna ett tag nu och det känns som att vi verkligen tagit tag i det nu, så det känns bra.
Efter träningen ska i alla fall jag, häggen, Malin O och Simon gå ut och käka det kommer nog bli väldigt trevligt tror jag : ) Kanske lite udda mobination med träning sedan att äta ute. Det kan jag förvisso hålla med om, men det är faktiskt buffé för 12Kr(!), och imorgon slutar erbjudandet att gälla så det känns som om man måste passa på så.
Sedan blir det Kalas, så känner att jag har fult upp imorgon, men har en fullspäckad dag med roliga lektioner så det ska nog bli kul ändå tror jag.
Dock är det sängen som hägrar nu för mig, måste verkligen sova känner jag. Ska bara ta mig i kragen och göra mig i ordning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback