091410 USM

Hejsan där ut. Ligger i sängen just nu och ska bara blogga innan jag ska sova. Skulle sova för en timme sedan, men har hicka så det gick ju som det gick.
Hur som helst så har min dag faktiskt varit helt underbar, vilket jag är glad för. För jag behövde verkligen en peppdag efter gårdagen. Skolan var som alltid underbar, och jag hade verklige jätte trevligt, tack alla underbara människor på NTI för att ni gör dagarna så underbara som dom är!
Sedan direkt efter skolan så åkte jag och häggen ner till USM och tränade, och det tiden gick verkligen galet snabbt måste jag säga.
Efter att vi hade tränat som jag berättade tidigare så gick vi på Ronyas och käkade pizza buffé för 12 kr!!
Det var verkligen galet värt pengarna måste jag säga, och väldigt, väldigt gott för den delen också!
Kön var ju galet lång för er som missade den idag, men är man hungrig så är man. Och vi stod i kön "väldigt" länge, eller inte! Men maten var god, sällskapet var trevligt och ja det var bara allmänt trevligt faktiskt.
Tog en galen snabbdusch när jag kom hem innan det bar vidare på kalas, även om jag inte orkade vara där så länge pg a trötthet så.
och nu ligger jag här och är galet mätt efter dagen, väldigt trött och slut och ska lägga mig och sova för att orka med ännu en väldigt lång dag på skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback