091610 sova....?

Galet lite sömn det blev inatt som jag sa till er tidigare idag. Det känns nu kan jag säga. Kommer nog lägga mig och sova vilken minut som helst känns det som. Är verkligen så fruktansvärt trött så det finns inga ord för det faktiskt.
Vill bara att min mage ska börja samarbeta med mig igen, men det verkar verkligen inte som det kommer att hända just nu i alla fall. Vill verkligen inte ha en till sömnlös natt alltså. Måste verkligen få sova känner jag.

Friluftsdagen var i alla fall galet rolig, spelade fotboll, det gick typ ganska bra för oss ändå, Vann 2 matcher så gick vidare till finalen där vi mötte EC09, det blev galet jämt första halvan av matchen. sedan tog vi ledningen och efter det tappade vi väldigt mycket och förlorade. Men själva matchen var väl som den var, inte så schyst spel men. Och domaren, ja vad fan finns det att säga förutom att hon dömde som en kratta, men det var ju inte på blodigt allvar så...

Aja nu ska jag faktiskt sova...

Har haft en väldigt trevlig kväll på stan med Stina, och ser fram emot att få träffa henne igen :D

Kommentarer
Postat av: Miranda Jakobsson

en kratta, nu va du aldeles för snäll!!

hon dömde som en blind och skadad hund med huvudet i uppstoppat i röven :P så dömde hon :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback