092210

Fasen vilket seriöst inlägg det förra var känner jag. Men jag hade som sagt ingen som helst ork som jag faktiskt sa.
Kvällen blev underbar, var på stan med S, träffade även Malin och Amanda! Det var väldigt trevligt fastän jag var så förbannat trött. Jag vet inte vad de är med mig verkligen.

Skulle sova för en timme sedan, men fastnade med Tony på MSN, fy på mig! Jag skulle sova nu men fastnar här istället? Vad är det med mig egentligen, varför prioriterar jag aldrig det som är viktigt längre, jag får ju faktiskt ta och skärpa mig nu!

Jag vill blogga om massa vettigt egentligen, men det får bli imorgon för jag vill verkligen bara sova just nu. Jag har haft en underbar dag, utöver några timmar, men det jämnar ut sig med hur bra den här dagen har varit annars faktiskt! Så ja! Jag lägger mig ner och beslutar mig här med för att ha en lika fantastiskt dag imorgon. och att det inte ska bli fler depp dagar, dom är bara väldigt onödiga och energikrävande, och om det tycker vi inte!!!
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback