092310

Sitter på skolan nu och är egentligen väldigt less efter en ganska så lång dag. Vet inte riktigt om jag ens har gjort något vettigt faktiskt. Men ja, första lektionen skrev jag i alla fall frågorna till min intervju så imorgon tror jag att jag ska försöka hinna filma den, dock vet jag inte när jag har tänkt hinna det, men det är ju egentligen en annan femma faktiskt.
Jag är ganska trött efter den här dagen som ändå har varit helt underbar! Har verkligen haft galet roligt hela dagen, vilket har behövts kan jag säga.
Och även om dagen har varit väldigt lugn så har den ändå känts ganska jobbig, alltså det har känts som det varit mycket att göra samtidigt som det har känts som jag inte haft något att göra alls, jag vet att det låter jätte knäppt, men vet inte hur jag ska förklara det på ett vettigt sätt heller.

Hur som helst så sitter jag som sagt kvar på skolan nu och bara väntar på att tiden ska gå, min mor kommer och hämtar mig på ett tag, sen blir det hem och bara ta det lugnt faktiskt. Ska försöka mig på att städa mitt rum om orken räcker till, men jag måste verkligen göra det så.
Kom på nu när jag såg min lärare att jag har redovisning imorgon också, vilket inte känns sådär jätte roligt, fick materialet idag, så jag ska nog plugga på det ikväll känns som de behövs faktiskt.

Men nu ska jag faktiskt börja avrunda så att jag är klar när min mor kommer och ska hämta mig, men skriver nog något mer ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback