092610

Jag undrar varför jag ligger som jag gör i min säng när jag vet att både mina axlar och min rygg tar stryk av det? Hur dom är jag egentligen på en skala 1-10? Ni behöver nu inte svara ärligt på den där frågan bara så att ni vet det!

Men jag ligger, eller egentligen halvligger i sängen och gör egentligen inget alls, och det är ungefär vad hela min dag har bestått av också. Jag har alltså inte pluggat eller städat än. Känner att jag är väldigt engagerad i min "att göra-lista". Men man måstekanske inte alltid vara det heller. Det behövs faktiskt dagar när man inte gör något alls också. 

Men jag borde verkligen ta tag i den nu faktiskt och verkligen göra något vettigt av den här dagen, i alla fall en liten stund. så bloggar kanske senare.
kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback