092610

Well, well, kvällen blev inte som jag hade tänkt mig, men det gör egentligen inget alls om jag ska vara ärlig. Det har faktiskt varit väldigt skönt att inte göra något alls under en hel dag. Jag menar man behöver faktiskt dom här dagarna också!
Åkte och åt pizza, vilket var väldigt gott kan jag säga, även om min mage strejkar över det nu, vilket jag inte tycker om alls. Så jag mår galet illa just nu, men antar att jag faktiskt bara har mig själv att skylla det på.
Jag ska kurera mitt illamående med att faktiskt gå och sova i tid ikäll, och se till att få ordenligt med sömn eftersom jag ska ta nya tag imorgon och orda upp skolan.

Min helg har hur som varit helt underbar! Jag har ju faktiskt inte gjort särskilt mycket, festen i fredags, träning igår sen middag, ja det var ungefär det. Ja och idag fick jag 3 påsar Chocolate peanuts från Tesco (england), blev verkligen hur glad som helst! Dom ska ätas med andakt, eftersom det inte är så ofta jag får dom!
Well thanx. Nog om det nu, och över till ja, jag vet inte....

All i have to say is thank you! take care, you are the most wonderful person i know, and i don't want to se you sad!


Jag bjuder på den där för att klockan typ var hur tidigt som helst(dvs jag kommer inte ihåg -.-') och jag hade varit vaken väldigt länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback